پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چسب عایق قیری
نوشته شده در
بازدید : 568
نویسنده : سیروس زرگوش

عايق پشت چسب دار مي باشد كه در موارد مختلف قابل استفاده است ، رويه آلومينيومي آن مقاومت بالايي در برابر اشعه مضر UV خورشيد را دارا مي باشد و همچنين به دليل استفاده از SBS (لايه سنتتيك پايه قيري) در ساخت و شكل پذيري آن، در همه نواحي آب و هوايي بدون ترك خوردگي و متلاشي شدن عمل مي كند.

معرفي:

    ضد آب و ضد بخار آب بوده و چسبندگي و خصوصيات خود را به خوبي در فضاهاي مرطوب حفظ مي كند، با عنايت به شكل پذيري بالاي آن ،به راحتي روي سطوح با اشكال مختلف


:: برچسب‌ها: چسب قیری , عایق قیری , عایق , لاستیک , ,



بازدید : 478
نویسنده : سیروس زرگوش

لايه ايزولاسيون ISOGUM -ساده

متشکل  از يك لايه پلي استر سوزني و لايه تيشو نخدار اشباع شده با قير و اصلاح كننده‌هاي A.P.P كه از طرف خارج با پودر معدني و از طرف داخل با نايلكس پوشانده شده است كه مناسب براي ايزوله كردن بام . كف آشپزخانه . حمام . پي ساختمان ديواره استخر . مخازن و ... مي‌باشند.

لايه ايزولاسيون با روکش آلومينيوم-مخصوص

 تشكيل شده است  از يك لايه پلي‌استر دوخته اشباع شده با قير و اصلاح كننده‌هاي A.P.P كه از طرف خارج با

آراکس معدن فروش قیر معدنی در تناژبالا 09181348149

bitumen3000@yahoo.com

بقیه مطلب در ادامه کلیک کنید


:: برچسب‌ها: ایزولاسیون , لايه پلي‌استر , قیر , لايه ايزولاسيون , آراکس معدن , قیر معدنی , ,



بازدید : 481
نویسنده : سیروس زرگوش
عجایب طبیعی دنیا اما نه برای زمین شناسان





ناحیه پاموکل -در ترکیه یکی ازجاهایی است که از جمله عجایب طبیعی جهان محسوب می‌شود، در زبان ترکی «پاموکل» به معنای قلعه پنبه‌ای است و این به خاطر سنگ‌های تراورتن و چشمه‌های آب گرممیباشد سنگ‌های تراورتن ظاهر متحدالمرکزی دارند و با رنگ سفید حریرگونه یا به قول مردم


:: برچسب‌ها: عجیب اما نه برای زمین شناسان , عکس , قلعه پنبه‌ای , آب‌فشان , ایران گیلسونایت , گیلسونایت , آسیا آبیتومین ,



کامپاند- GM 145
نوشته شده در
بازدید : 492
نویسنده : سیروس زرگوش

این کمپوزیت ترکیبی از پلی الفین های سازگار با قیر های پالایشگاهی ایران بوده و مناسب ترین ترکیب جهت اصلاح خواص اصلی اینگونه قیرها برای مصرف در صنایع مختلف از جمله صنایع عایق های رطوبتی و ایزولاسیون،راهسازی و آسفالت و تهیه انواع پرایمرهای قیری مورد استفاده در صنعت و ساختمان می باشد.

▼خواص فیزیکی
 www.bitumen.loxblog.com


:: برچسب‌ها: کامپاند GM 145 , قیر های پالایشگاهی , ویسکوزیته , ایزولاسیون , راهسازی و آسفالت ,



بازدید : 423
نویسنده : سیروس زرگوش

پرایمرهای قیری -کامپاندهای قیری-

ایزو ساروج -ب -5060-

پرایمر قیری با پلیمر های چند گانه
این پرایمر ترکیبی میباشد  از قیر، حلالهای آلفاتیک  و پلیمرهای اصلاح کننده سازگار با قیر که خواص قابل ملاحظه ای به این محصول داده و باعث می شود که امکان استفاده از این محصول بر روی سطوح مختلف از جمله بتن، فلز وچوب، امکان پذیر گردد و مقاومت قابل ملاحظه ای در برابر پارامترهای محیطی از خود نشان دهند. ایزو ساروج (ب -5060) ترکیبی است یک جزئی که قادر است خلل و فرج ریز موجود در سطح را پوشانده و باعث میشود پس از اجرا، فضای بین عایق و سطوح کار کاملا عاری از هوا باشد. این هواگیری باعث استحکام و چسبندگی قوی عایق و سطح کار خواهد شد.

▼موارد کاربرد:
این پرایمر به منظور آماده سازی سطوح مختلف جهت اجرای سیستم های ایزولاسیون و نبز استفاده بر روی سیستم های ایزولاسیون قدیمی به منظور بهسازی مورد استفتده قرار می گیرد. این ترکیب همچنین می تواند برای محافظت سطوح فلزی در برابر خوردگی و زنگ زدگی مورد استفاده قرار گیرد. ایزو ساروج (ب -5060) در چهار رنگ سیاه، قهوه ای، نقره ای، طلایی عرضه می گردد.

▼طریقه مصرف:
سطح کار باید کاملا تمیز بوده عاری از گرد و غبار باشد با توجه به محل و نوع کار میتوان از حلالهای مناسب جهت رقیق کردن پرایمر استفاده نموده و پس از آن بوسیله غلطک و یا دستگاه اسپری قابلیت مصرف دارد. زمان خشک شدن بسته به میزان مصرف و شرایط محیطی متفاوت خواهد بود ولی بطور کلی زمانی است که سطح کار قابل راه رفتن باشد. عمر مفید محصول در بسته بندی اولیه و در شرایط متعارف محیطی یک سال می باشد. محصول را قبل از


:: برچسب‌ها: ایزو ساروج (ب -5060) , پرایمر قیری با پلیمر های چند گانه , ,