جوهررنگ و گیلسونایت قیر طبیعی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1411
نویسنده : سیروس زرگوش

گیلسونیت ایرانی بسیار در عامل مرطوب مشکی کربن وجوهر های حکاکی به کار می آید ومقادیر خالصی از گیلسونیت درتشکیل مواد افزودنی در رنگ های آسفالتیک وروغن جلااستفاده می شوند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد گیلسونیت ، نیتروژن بسیار بالای موجود در آن است که عمدتا به عنوان پیرول ، پیریدین وگروههای عملکردی آمیدو وجود دارد . وزن میانگین مولکولی گیلسونیت حدود 300 مقدار نسبت به دیگرمحصولات قیری بالاست واین موضوع ممکن است مربوط به رفتار شبه پلیمری گیلسونایت باشد. این ماده معدنی منحصر به فرد در بیشتر از 160 محصول استفاده می شود که عمدتا در جوهر رنگ آمیزی امروزی وپوشش های صنعتی یافت می شود.همچنین یکی دیگر از کاربردهای گیلسونیت در صنایع سوخت وتولید کک است هر چه میزان خاکستر برای این مصارف کمتر باشد انرژی حرارتی تولیدی بیشتر خواهد بود. 



:: برچسب‌ها: گیلسونایت , گیلسونیت , آسفالتیک , رنگ , کربن , جوهر , قیری , محصولات قیری , معدنی , معدن , کاربرد گیلسونایت , خاکستر , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: